20 cze 2014

Epilog


♠ ♠ ♠


Rzędy więziennych cel ciągnęły się po obu stronach korytarza, szczelnie zamknięte parami białych drzwi z otworami zapieczętowanymi ciężkim szkłem akrylowym. Samotny oficer przechadzał się wzdłuż holu, sprawdzając każdą celę, by upewnić się, że ich mieszkańcy nadal się tam znajdują. Była już pora gaszenia świateł, a to była jego praca.
Podchodząc do ostatniej celi, otworzył ją i wszedł do środka, tak jak często to robił. Niósł w dłoni stertę książek dla swojego ulubionego więźnia. Chłopak siedział na łóżku, odwrócony do niego plecami. Jego blond głowa była nisko pochylona, z nosem w książce.
Policjant uśmiechnął się przyjaźnie. Ten chłopak zawsze był bardzo cichy i spokojny, i właśnie to sprawiało, że wolał go bardziej niż innych odbywających karę. W tym więzieniu niewielu było takich, którzy zachowywali się z takim spokojem i opanowaniem jak on.
- Trzymaj, kolego – powiedział, kładąc trzy, stare tomy na łóżku. Chłopak przekręcił odrobinę głowę, zerkając na nie, zanim całkowicie się odwrócił, z wdzięcznością błyszczącą w jego zielonych oczach. – Przyniosłem ci trochę więcej. Przebrniesz przez nie jak szalony.
- Cóż, nie ma tu nic innego do roboty – odpowiedział miło, zamykając książkę, którą właśnie czytał. – Czytanie utrzymuje mnie w ryzach.
- Słyszałem, że jeśli dalej będziesz się dobrze zachowywał, wcześniej zwolnią cię warunkowo.
Chłopak uśmiechnął się. – To dobra wiadomość. Dziękuję panu.
Oficer pokiwał głową i otworzył drzwi, przez które wyszedł. Zanim je za sobą zamknął, posłał mu zachęcające kiwnięcie. – Wyjdziesz stąd, zanim się tylko zdążysz obejrzeć, Leon.
Drzwi się zamknęły, a światła zgasły, ale para zielonych oczu jarzyła się w mroku jak u kota. – Dokładnie taki mam zamiar.

♠ ♠ ♠

cześć misiaki! x
ha, spodziewałyście się, że Leon się jeszcze pojawi? podejrzewam, że niemal każdy już o nim zapomniał, a tu proszę - ten ma się dobrze i jak zwykle coś kombinuje ;) ale nie ma co narzekać, na pewno sprawi, że będzie ciekawie ;)
jest to już epilog Burn, ale jak oczywiście wiecie, jest też druga część, którą wkrótce również zaczniemy tłumaczyć :) bardzo fajnie tłumaczyło nam się Burn i już nie mogę się doczekać Whispers! ;) mam nadzieję, że wy również i że zostaniecie z nami do końca, bo jesteście najlepszymi czytelniczkami na świecie! <3
wkrótce dodamy osobną notkę, w której wszystko dokładnie wytłumaczymy, jak to będzie z drugą częścią ;)
podzielcie się z nami wrażeniami, jak podobał się epilog!
pozdrawiam! x
@another_camille

jeśli dałyście radę przebrnąć przez całą część Burn, proszę, ujawnijcie się, dajcie jakiś znak, że jesteście z nami :) to wiele dla nas znaczy.

56 komentarzy:

  1. Jezu jak on coś zrobi Rae i Harremu to mu nogi z dupy powyrywam !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu jak nie znosze tego napiecia epilog krotki wiec nie ma co opisywac swoich emocji w sumie jak tak na poczatku bylo z tym wiezieniem i wgl a potem o ksiazkach i spokoju to mysle what harry w wiezieniu nie to nie mozliwe bez sensu naszczescie to tylko leon a moze az leon no mam nadzieje ze duuuuuzo bedzie sie dzialo w drugiej czesci i juz nie moge sie doczekac az przetlumaczycie zostane z wami do samego konca i przebrniemy przez druga czesc

    OdpowiedzUsuń
  3. uhu tak samo i ja nie mogę się doczekać drugiej części! ^^
    Ugh, znowu się pojawia Leon ;/
    Już czekam na drugą cześć, mam nadzieję że będzie tak samo ciekawe, urocza, fascynująca jak poprzednia część.
    Dziękuję wam, za to że tłumaczyłyście nam pierwszą cześć i za to że drugą będziecie tłumaczyć. WIELKIE DZIĘKI :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * pisała: Klaudia.
      Zapomniałam zrobić,żeby dodać nazwę heh

      Usuń
  4. Przyznam, że wcale o nim nie zapomniałam, gdzieś tam siedział u mnie w tyle głowy, ale nie spodziewałam się jakieś wzmianki o nim w epilogu. Cóż, sprawia że jeszcze bardziej chce już kolejną cześć! :) Dziękuje wam, za waszą pracę byłyście naprawdę świetne wkładając w to dużo serduszka! :) Brawo dla was, czekam na jakąś dodatkową notkę! :)x

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG teraz pozostalo tylko czekac na 2 cz. nie wiem jak dam rade ale dam
    Dodajcie szybko ta 2 cz. kocham to ff i dziekuje ze tlumaczylyscie to i jeszcze do tego 2 cz. bedziecie tlumaczyc :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam się,że Burn czytałam w dużych odstępach, czasem po 3 rozdziały miałam do nadrabiania, ale udało mi się wczoraj nadrobić, a tu dzisiaj Epilog :< jeszcze nie nacieszyłam,że znowu są razem, a tu Leon -,-

    Dzięki za świetne tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście,że jestem!jest to świetne opowiadanie a wy jest wspaniale tlumaczycie!do uslyszenia xxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  8. wow!!
    Wchodzę i patrzę EPILOG i jedno wielkie WTF! To nie tak miało się skończyc. Przesuwam niżej - może przeoczyłam jakiś rozdział czy coś.
    A tu taka niespodzianka :)
    haha xx
    Nie mogę się doczekac następnej części :)
    G x

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż nie zawsze komentowałam, to czytałam wszystkie rozdziały i wyczekiwałam ich jak jakiegoś zbawienia XD trochę mi to już zajeżdża uzależnieniem, ale cóż.
    Oczywiscie będę czytać drugą część, ale jestem strasznie ciekawa czy przebije pierwszą XD jakkolwiek dziwnie by to nie zabrzmiało, wierzcie mi jestem normalna. Kiedy czytałam ten epilog zrobilo mi się trochę...smutno? Nie wiem jak mogę nazwać to uczucie, po prostu nienawidzę jak coś się kończy.
    Na pewno przeczytam to opowiadanie od początku i mogę się założyć, ze na pewno nie raz.
    W każdym bądź razie dziękuję, dziękuję, dziękuję, że przeznaczacie swój czas na tłumaczenie tej historii dla nas :)) Robicie to cudownie, więc czego chcieć więcej?
    (Mam nadzieję) do szybkiego zobaczenia! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż wiem, ze jest druga czesc to i tak nie chce zeby ta się kończyła. *-* Czekam z niecierpliwością na nowa serie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. CHOLERA JASNA PIEPRZONY LEON

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem i nie moge sie doczekac kolejnej czesci ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam Burn odkąd pojawił się pierwszy rozdział. Historia Rea i Harrego była burzliwa, pełna namiętności, cierpienia, szczęścia i miłości. Nie przypominała innych dlatego tak miło mi się ja czytało. Na pewno będę tu wracała, polecala innym i oczywiście z utęsknieniem czekam na sekuel który też mam zamiar śledzić od samego początku.
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  14. "Burn" zbalazlam stosunkowo nie dawno. I od razu ujela mnie ta historia *,* Ten blog jest inny niz wszystkiez Taki wyjatkowy. Z niecierpliwoscia czekam na 2cz. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka :) tu @JustynaJanik3 jestem z wami od samego początku :) i szczerze myślałam, że to będzie kolejne nudne opowiadanie ale myliłam się ;) z kolejnym nowym przeczytanym rozdziałem chciałam więcej i więcej :) to ff tak mnie wciągneło, że gdy zobaczyłam dzisiaj epilog łza w oku mi się zakręciła :( ale hej nie smucimy się będzie druga część !!! :) i właśnie za to chciałam wam podziękować, za to że tłumaczycie to ff i że jesteście <3
    Nie mogę doczekać się drugiej części ;) czekam na nią z niecierpliwością ;) kocham was ;* xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. płacze krzycze chyba zaczne komentowac

    OdpowiedzUsuń
  17. dacie potem linka do następnej części ? :) WOW nie wierze że Burn się skończyło! :) to zleciało tak szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem tu od samego początku i bede do samego końca :) uwielbiam to ff a wasze tłumaczenie, kawał swietnej roboty, już niecierpliwie czekam na 2 część bo to naprawdę jedna z moich ulubionych histori o Harrym :) mało kiedy komentuje cokolwiek ale teraz mogę bo jestem, zostaje i czekam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Caly burn jest wspanialy i emocjonujacy ale epilog jest chyba najbardziej zaskakujacy. Z zapatym tchem czekam na nastepna czesc :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej !!! Przepraszam ze nie zawsze komentowalam ale kocham burn i dziekuje za tlumaczenie go. Jestem z wami od poczatku i bapewno bede z whispers !
    princeska

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko.
    A co dopiero będzie się działo w 2 części.
    A matko!!
    Przeżywam jak baba w ciąży :D

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham to tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam przeczucie, że druga część będzie jeszcze lepsza od tej pierwszej. Błagam was, nie katujcie mnie zbyt długo i tłumaczcie szybko "wispers"

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na drugą część, awwwwwyeaaaaahhhhhh! B)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bylam przez cale Burn bede przez cale Whispers! NIE ZAMIERZAM WAS OPUŚCIĆ <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Super opowiadanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Epilog mnie zmiażdżył wiec pozwólcie że skomentuje jutro...

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyznaję, że komentowałam bardzo, bardzo rzadko, ale przy epilogu jesteeem ^^ Dziękuję wam, że tłumaczyłyście "Burn". Mam nadzieję, że nie zawiodę się na was i na "Whispers". Bywa dosyć często, że w pewnym momencie nie chce się tłumaczyć. Wierzę, że tutaj tak się nie zdarzy. Ale jest jeden tego "plus": moje uzależnienie nie byłoby większe ;p W sumie nie chciałabym tego. Trzymam kciuki za Was i za następną część.

    P.

    OdpowiedzUsuń
  29. Juz nie moge sie doczekac dalszej czesci <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę uwierzyć że to już koniec. Bardzo miło spędziłam z Wami czas i nie mogę doczekać się drugiej części. Do zobaczenia :) M.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem tu może jakoś od połowy opowiadania
    Trafiłam dzięki "baby lips" :)

    Nie zawsze komentuję, ale postaram się przy następnej części

    Pozdrawiam i oczekujè :*

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję i czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest super! Byłam, jestem i będę z Wami ;) pozdrawiam Natalia ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłam pewna,że już nie będzie nic z Leonem.A tu nagle...jest.Już się nie mogę doczekać drugiej części!

    OdpowiedzUsuń
  35. zaczynam sie bac drugiej czesci...
    ...ale bylam z Wami od samego poczatku, ha! :D i staralam sie komentowac kazdy rozdzial :)
    a wiec do nastepnego :D buziak x

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny fanfiction :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Geniusz to napisał, geniusze to tłumaczą, to opowiadanie jest genialne. Już nie mogę doczekać się II części.
    P.S.
    Idę zabić Leona... Może wsadzą mnie do jego celi xDDDD

    ~Laurecora

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem z wami od początku i będę do końca!!
    Uwielbiam to opowiadanie, chyba się nawet uzależniłam :D
    Dzięki że tłumaczycie 2 część :*
    Udanych wakacji mam nadzieje że tłumaczenie ich wam nie zepsuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem z wami od początku i będę do końca!!!
    Uwielbiam to opowiadanie, chyba się nawet uzależniłam hihi :D
    Czekam na 2 część

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja nota to ta u góry nw czemu się tak dodało :O

      Usuń
  40. Nie mogę uwierzyć, że to już epilog Burn. Dobrze, że jest jeszcze druga część, bo naprawdę zakochałam się w tym opowiadaniu :D
    Rae i Harry tworzą perfekcyjną parę, a komentarze wymieniane w poprzednim rozdziale rozwaliły mnie na łopatki XD (Mam na myśli tę wymianę zdań, w której rozmawiali o tym, kiedy Harry sprawia, że Rae jest mokra) Nie spodziewałam się, że pojawi się jeszcze Leon xd
    Obawiam się, że wyjdzie wcześniej za dobre sprawowanie i znowu zacznie uprzykrzać życie naszej ukochanej parze -,-
    Na drugą część czekam z jeszcze większą niecierpliwością *.*
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Dwa dni i cale opowiadanie przeczytane tak mnie wciagnelo... :) Nie moge doczekac sie 2 czesci :) :D

    OdpowiedzUsuń
  42. to opowiadanie jest po prostu świetne nigdy nie czytałam czegoś lepszego /malinowaaaa

    OdpowiedzUsuń
  43. Hmmm faktycznie zapomniałam o nim... no nic dzięki wielki za tłumaczenie! ♥ super był burn i na pewno będę na whispers x

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiedziałam, że się jeszcze pojawi! To by było za proste...
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  45. Jezu nah nah nah on nie może wrócić nie nie nie
    Nie pozwala na to! :/
    /@mercinialler

    OdpowiedzUsuń
  46. tez jestem od początku, do końca.

    ah Leon. jesli ta ciota zrobi cos komukolwiek to nogi z dupy powyrywam

    pozdrawiam, summie x (@luoeh)

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialne opowiadanie. Jestem cała podziwu, że chciało wam się to wszystko tłumaczyć, zajmować się tym, poświęcać swój czas itp. Bardzo wam dziękuję. Z niecierpliwością czekam na następną cześć <3 ;*

    OdpowiedzUsuń